Vilkår og betingelser

www.dryss.no av Frøken B, organisasjonsnummer 898 339 122. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse

2. Priser

Hvert element vist inkluderer mva i Norske kroner. I vogna ser du totalprisen inkludert alle avgifter som moms, frakt og betaling

3.1 Betaling

Betaling skjer ved den valgte betalings i kassa. Betalingsmåten levert av Bambora sammen med partnere.

3.2 Kortbetalning

Korbetalning akseptert av Visa, MasterCard og Maestro. Fakturering av kredittkortet ditt blir gjort direkte

3.3 Vipps

Betaling med VIPPS gjort gjennom mobilnummer og verifisering av mobilbank ID.

3.3.1 Faktura & delbetaling

I samarbeid med Lindorff tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Lindorff. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.lindorff.no

Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på bill.lindorff.no og søke om en delbetalingsavtale.

For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.

En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Lindorff Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.

For fullstendige vilkår for Lindorffs faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene nedenfor:

Lindorffs generelle kredittvilkår for faktura og delbetaling

Standardiserte Europeiske opplysninger om forbrukerkreditt

3.3.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling

Lindorffs kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post på bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00

Se også FAQ på bill.lindorff.no

3.3.3 Tilbakebetaling ved faktura- og delbetalingskjøp

Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling, men senere angrer på ditt kjøp har du et tilgodehavende hos Lindorff. Lindorff tilbakebetaler den summen du har betalt etter at vi har fått opplysninger fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto og du må derfor informere oss om ditt bankkontonummer og fakturaopplysninger.

Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00.

3.3.4 Pris

En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 14 dagers forfall. For delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39 og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12 eller 24 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.

3.4 Gavekort

Gavekort leveres som plastkort eller papir som blir sendt til leveringsadresse.

3.4.1 Gavekort kan kun benyttes buikken- Dryss Hverdagsluksus, Sigurds gate 5, 3256 Larvik.

3.4.2 Gavekortet er gyldig i 12 måneder, ett år, fra kjøpsdato. Etter utløpsdatoen har kortet ingen verdi.

3.4.3 Gavekortet kan ikke innløses i kontanter.

4. Frakt

En frakt kostnader av  vil bli lagt til alle bestillinger.

4.1 Leveringsmetoder

Vi leverer varene med Posten og Bring

4.2 Leveranser

Ordrer plassert før 14.00 behandles på samme dag og leveres vanligvis i løpet av 1-3 dager. Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling

4.3 Skadede varer og klager

Ved alle øvrige rettigheter gitt av forbrukerkjøpsloven ønsker vi at du kommer i kontakt med oss ved e-post og/eller telefon (Eksempelvis; Bytte, feilkjøp og reklamasjon.).

Når får dine varer, er det viktig å sjekke at varene ikke er skadet eller defekt. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss så snart som mulig via e-post til k_boeen@hotmail.com å få videre instruksjoner

5. Tilbaketrekking og penger

Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Den høyre kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasje, og er i det vesentlige uforandret. Du har rett til å åpne pakken og prøve produktet, men det må ikke brukes utover det. Når du trener angrerett / retur av varer, kunden for retur

6. Plikt

6.1 Reklamasjon

Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

Tilbakebetaling:
Hvis du utøve din rett til å avbryte, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene.
Du må betale returkostnadene når varene blir sendt tilbake. Vi betaler alt tilbake kostnadene ved å returnere de såkalte erstatningsvarer.

Som forbruker (privatperson) gir Angrerettloven rett til å angre ditt kjøp uten ekstra kostnad for deg som Kunde.
Angreretten forutsetter at du så snart som mulig, senest innen 14 dager, etter mottak av leveransen gir oss beskjed om at du vil benytte angreretten, ved å benytte mottatt angrerettskjema

Se også forbrukerrådet eller fjernsalg lov

7. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du dryss.no lagre og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. dryss.no vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart. Under Privacy Act, har du behov, en gang i året, retten til å være en del av den informasjonen vi har lagret om deg. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post for å sende markedsføring og nyhetsbrev

8. Kontakt & Support

Kontakt og support vil du finne HER

9. Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre slike Logg inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg

10.1 Force majeure

Force majeure, slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon eller annen utstrekning partens kontroll og som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser og lindre en fest fra det. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene, bruk av denne bestemmelsen

10.2 Endring av kontrakts

Etter at kunden har gjort et kjøp tar Merchant har ikke rett til å endre vilkårene i den aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt

10.3 Klager

Har kunden klager, kan disse bli levert av vår kontakt som du finner HER

10.4 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.

Takk for handelen
Med Vennlig hilsen
Frøken B AS,
Sigurds gate 5
3256 Larvik